Thursday 28 April 2011

Yang Kutahu Cinta itu Indah..



i love this song..tp ble aku dgr lagu neh aku jd sedih..sayu..tak taw nape..mybe sbb "DIA"..ntah la..aku dgn dia da semakin jauh..makin hari makin jauh..dia pon mcm da tak peduli kat aku je..aku pon tak heran..tak mcm dlu..kalu dia tak peduli kat aku msti aku touching gler kat die..tp skrg..aku tak heran pon kalu die tak contact aku..aku pon slalu mls nak contact die..adakah tu tande2 kami akan..ber.....ya Allah..berikan lah hambaMU ini kekuatan..sesungguhnye d setiap doa setiap kali aku bersujud pd MU..aku takan penah lupa mendoakn agar aku dpt jodoh yg terbek..mybe die bkn tercipta utk aku..aku redha... :(

0 cakap2 belakang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




Open Cbox
 

aiNnieyna stoRy Copyright © 2011 Designed by Alieff Artwork