Monday 20 June 2011

si gadis bermulut longkang!!

hye olls..

apesal title post ko cm tue??sape gadis yg bermulut longkang tue..
d sbbkan lappy lah teman setia aku bkn kau skrh neh..bek aku cite kat keybord neh je..skurang2nye keyboard tak bt muka tak laku..hahaha..k la inchik keybord...dpendekkan cite jela ye..

~tlh d takdirkan pada 1 ary..aku tlh bertemu ngn seorang gadis aka pompuan gedik yg sebaya umur ngan aku..perlu ke aku mention umur kami?tak perlu ea..location..d ofis inchik faizal botak..haha..aku mmg agak mula2 tgk je girl neh dye mmg gedix tahap babon..buktinye..tyme lunch..aku n member2 laen terpakse ikot ckp dye..g lunch kat food court GM..alasam pompuan neh..saket perot kalu mkn mamak..sumpah..pompuan mngade..takpe la..sbb dye yg nak byarkan parking..aku pon ikot jela..ble da sampai kat food court lg 1 perangai pompuan neh kuar..berlagak pulak da..ambak nasik bagai tak mkn 10 atun..bapak aku pon tak mkn byk cm tue..sbbnye..nak tunjuk yg dye byk duet la konon..ambek lauk tak hingat..pas tue tak abes..membazir..perangai setan la weiii...after lunch si gedix neh suh kami tggu dye nak g jmpe laki no bape ntah...eii..geramnye kat dye..asek suh org ikot ckp dye je..sampai je kay office incik botak pas lunch..aku n member laen sembang tak hingat dye pon..sumpah..aku da getik kat ko gedixx..buttt..tetibe..ade suara sumbang.."weh kwn2..tgk la neh pic anak aku...comey kan"..sumpah..pompuan neh tak cukup kaseh syg..sbb abg raja ckp..org yg ske mencelah tetibe neh org yg tak ckup kaseh syg je..haha..kami sume bt muka blur tgk hp dye..alasan nak tunjuk hp sony vivaz kot..ade aku kesah???tp pic bdk yg gedix tue tunjuk mmg comey kot..member laen pon xcited la tgk..aku pon same..haha..n persoalan...ble plak hang kawen..sura sumbang gedix mjawb.."aku kawen umur 19"..member yg sorang neh xcited la pulak nak dgr cite dye..sampai bab hantaran pon tnye..n gedix kata hantaran dye 19 ribu sbb umur dye tyme kawen 19..nak cirit aku dgar..sumpah..aku tak cye sket pon cite dye..dye ckp anak dye ma mertua yg jge..dye duk nagn hubby dye je..hubby dye kaya..n mcm2 lg la...tp aku tak cye sket pon...n ble balek aku on9 tenet..aku jmpe blog si gedix tue..tenyataaaa..dye penipu besarrr..dye tak kawen lg..n baby tue anak sedara bf dye..bangang punye pompuan..kalu ye pon kaki tipu tak payah la tipu cmtue skali..budussss


p/s:frankly..aku benci pompuan gedixxxx

2 cakap2 belakang:

GKA on 20 June 2011 at 8:36 am said...

mamak best ooo

ainNieyna on 22 June 2011 at 7:19 am said...

GKA : yeke??i da agak jeme..huhu sbb..mamak dpn umah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




Open Cbox
 

aiNnieyna stoRy Copyright © 2011 Designed by Alieff Artwork